בצק רבוך-פשטידה שמכינים גם על הגז וגם בתנור

הפשטידה הראשונה שלי -ההשראה מתוך אתר לול

100 גרם חמאה
כוס מים
כוס קמח תופח
‏3 ביצים

הפשטידה הזאת נשענת על המצאה של צרפתים, הרעיון לבשל את הבצק ורק אז לאפות אותו, מחממים תנור ל180 מעלות ומתחילים בבישול ממיסים את החמאה בתוך כוס המים ,כשהחמאה נמסה מוסים את הקומח ומערבבים עד שנוצר בצק ועכשיו מגיע הקטע הבעייתי, מורידים מהאש ומתחילים להוסיף את הביצים אחת אחרי השניה כשהרעיון הוא להטמיע את הביצה לפני שמוסיפים את אחיותיה ולעשות את זה מהר מספיק כדי שלא תיהיה לנו חביתה.
לאחר כל המאמץ הזה אפשר להוסיף ירק או גבינה ((צהובה ונמתחת . .)
אני מחלקת לתבנית מאפינס ויוצאים בערך שמונה יפים.
מכניסים לתנור לחמישים דקות עד שזהוב ויפה.

3 מחשבות על “בצק רבוך-פשטידה שמכינים גם על הגז וגם בתנור

  1. הי,
    יש לי שאלה- לא צריך להוסיף סוכר או מלח??
    הכנתי והוספתי כפית סוכר ורבע כפית מלח וקצת פלפל ופטרוזיליה קצוצה.
    עכשיו הם בתנור.
    נראה איך יצא 😉

  2. כן, אני משערת שמלח יהיה במקום 🙂 אף פעם לא הכנתי את המתכון על ריק…
    תמיד הוספתי משהוא , גבינה מלוחה בדרך כלל אבל אני מקווה שיצא לך טעים …

להשאיר תגובה

