בלוג דיי באיחור (רשומת קנאה מטורפת)

אז כן, כולם בבלוגיה כבר כתבו את ה"בלוג דיי" שלהם, ואני מצטרפת לחגיגה (יותר נכון מסתכלת על המסיבה מבחוץ) באיחור, אז הרשומה הזאת היא בעיקר רשימה של בלוגים שאני מקנאה בהם ונמצאים קבוע ברידר שלי :

אז נתחיל מאוכל :
יש את המוכרים מאד "בצק אלים" לדוגמא שכבר נהפכה לאימפריה. את הכובשי לב ב"סיפור" שלהם (גם עם אני לא מתחברת למתכונים) כמו "נחמה שובתת" ואת הקורעים מצחוק כמו "מורקייק". חוץ מזה יש את "פתיתים" הפסיכוטי (מדוזה, הוא פאקינג אכל מדוזה !) את "מדע בצלחת" שניתוחי הלב הפתוח שלה תמיד מרשימים אותי ואת "מה יש לאכול" שהוא הקבוע האישי שלי.

חוץ מזה ?
יש את "אילאיל זיו" את ה"בלבוסטה" ו "זיקוקית" (כולן כותבות על יצירה ואמהות) ואת "עדי בעולם" שבעיקר כותבת על החיים המענינים עד מאד שלה.

זהו, נגמר סיבוב הקנאה , אומנם לא אהיה מפורסמת כמו מאיה או מצחיקה כמו מור אבל תמיד טוב לתרגל את שריר הפולניות, אני הולכת לשבת פה בחושך, עם זה :

מור וקינמון, כל מיני בשמים, טוב לי בלילות וגם טוב לי בימים

7 מחשבות על “בלוג דיי באיחור (רשומת קנאה מטורפת)

  1. 1. תודה!
    2. הכי טוב לתרגל את שריר הפולניות, אם כי מניסיון – ברגע שיש לך אותו, הוא נשאר חזק ויהי מה, גם עם אפס תרגול. ויוה לה ורשה, אחותי לפולניזם.
    3. מה זה הדבר הזה בתמונה? בהנחה שזה שוקולד/קינמון/משהו מתוק וטעים בפנים, ולא איזו שטות כמו עגבניות מיובשות או זיתים או אלוהים יודע מה – אני יכולה לבוא לשבת איתך בחושך, עם זה?

  2. כמובן! זה עוגיות שמרים קינמון קטנות במיוחד,חלק מפס יצור שכלל גם לחם קופים קטן במיוחד, ואת יותר ממוזמנת, תמיד עם מה שתרצי (לא כולל בננות )

להשאיר תגובה

