אפויה פעמיים


העוגיות האלה אמורות להיות עוגיות יבשות ללא שומן ומלאות בדברים טובים, אבל כמו הדרך לגיהנום גם כאן היו המון כוונות טובות והרבה אילתורים, מה שכן יצא טעים.

המתכון במקור מביסים
אני החורנית הכנסתי שינויים פה ושם
בעיקרון כמו שהיא כותבת במקור לקחת כל העסק ארבעים דקות בתנור, בתנור המעפן שלי זה לקח כמעט שעה.
מחממים תנור על 150 מעלות ומתחילים

כמו שרואים בתמונה (מגניב לא ? כמו בבלוגים אמריקאים ?) המתכון דורש שתי ביצים (ופה כבר נופלת תיאורית הללא שמן, מה שאומר שלא צריך להאמין לכל דבר ….) מערבבים אותן עם חצי כוס סוכר וכף שמן זית (כן יש לה קטע כזה של שמן זית, קנולה גם "אוכל"). מוסיפים כוס קמח וכפית אבקת אפיה (שלושת רבעי כפית ? מה אנשים אמורים לעשות עם זה ? ) ושוקולד, פה התחילה הבעיה, היא שמה 75 גרם, אני כבר חתכתי 100 גרם , היא מגררת אותו עם מג'מיקס, אני , טוב אני חולמת על מג'מיקס 🙂 אז גיררתי חלק עם פומפיה (בשביל הצבע) ואת השאר ריסקתי לפרורים. מערבבים גם את השוקולד לעיסה אחידה למדי ומוסיפים שלושת רבעי הכוס אגוזי לוז, מערבבים רק עד הטמעות ומגיעים לקטע הטריקי.

אמורים לשפוך את העיסה ולעצב כיכר, לא כל הצליח, פעם הבאה אני אנסה לעשות בתבנית אינגליש קייק. זהו, שולחים לתנור לחצי שעה עד שהן מתיצבות ומשחימות ואז מוציאים, מקררים וחותכים כמו פרוסות לחם, מפנים על הצד ושולחים לעשר דקות עד שהן נהפכות ל"צנים".

לא שזה הצליח לי 🙂 במקום כיכר עם "גובה" יצא משהוא נמוך מכדי לפרוס. החלטתי לאלתר ופשוט פרסתי לפרוסות והפכתי על הגב , התנור הארור שלי השאיר אותן "רטובות" למטה.
זהו, ניתן להמיס את מה שנשאר מחבילת השוקולד (נשארו לי 100 גרם שוקולד מריר ) ולצפות חצי מכל ביסקוטי (עדיף חצי , יותר אלגנטי להחזיק 🙂 )

וכמובן שמור כבר השיגה אותי , אבל לה יצא יותר "גוף".

מחשבה אחת על “אפויה פעמיים

  1. וואו, הכי גרייט מיינדס!!
    על פי התמונה האחרונה, אני חושבת שאת צריכה פשוט לשנות גישה ולקרוא לעוגיות שלך חטיפי אנרגיה, הן לגמרי נראות כמו כל האנרג'י/נייצ'ר ואלי למיניהם. לא אשקר לך, יש כמה חטיפים (כן, קיבלתי את ההחלטה על שינוי השם עבורך. כזאת אני, שתלטנית*) בתמונה שזועקים בשמי בהיסטריה.

    *שקר. ממש לא. אני הכי לא שתלטנית ולא החלטית שפגשת – או לא פגשת.. – בחיים שלך.

להשאיר תגובה

