עוגת הגבינה הקלה ביותר בעולם

עוגות גבינה הן תעלומה שלא הצלחתי לפתור, למה אנשים כל כך אוהבים אותן ? הריח של עוגת גבינה בתנור יכול להביא לי בחילה. עוגות ביסקוויטים לעומת זאת חולות במחלת האינסטנט פודינג, כלומר טעים ונילי "מזויף" שמזכיר לרבים את הבית . מצד שני המרקם הרך של המילוי והפחמימות של הביסקוויטים היו בדיוק מה שבחורה צריכה בין צפירה לאזעקה (החיים בבני ברק מלאים בצפירות מהסוג הלא נכון, לא שיש סוג נכון).
הבעיה השנייה שיש לי עם עוגות ביסקוויטים היא החומרים: כלומר , גבינה לבנה היא משהוא שאני ממש צריכה לתכנן כדי לקנות כי בדרך כלל אין לי בבית (לא רק גרה בבני ברק גם רווקה ) אז התחלתי עם האלתורים . יצא יותר טוב מהמקור 🙂

נגיסות אחרונות


עוגת ביסקוויטים

טוב, העוגה אינה מצריכה אפיה והפעם השנייה שעשיתי אותה הייתה בתוך קופסת פלסטיק אז באמת שואפים פה למינימום. לוקחים תבנית מרובעת (במקרה שלי זאת הייתה חד פעמים מלבנית אבל גם הפירקסים הסטנדרטים יספיקו, תבנית עגולה היא ממש סיפור אלא אם אתם לוקחים קורס בגאומטריה).
ומרצפים אותה בביסקוויטים הכי פושטים שתמצאו : פתי בר או זיוף כזה או אחר שלו, לי לקח "שרוול" של פתי בר וניל (פעם הבאה אני מנסה עם השוקולד !) ועליו מורחים את התערובת הבאה : בקערה מקציפים שתי שמנת מתוקה עם שקית אבקת סוכר (שיצא קצת יותר מידי מתוק לטעמכם ) אחרי שמקציפים לקצפת יציבה -כלומר אפשר לעשות שביל עם האצבע והוא לא נסגר- מוסיפים שתי שמנת חמוצה וממשיכים להקציף עד שיש תערובת אחידה. מורחים שכבה עבה על הביסקוויטים עורמים עוד שכבה של ביסקוויטים וממשיכים עד שנגמרת השמנת נגמרים הביסקוויטים או נגמרת התבנית 🙂
אני אוהבת לסיים בשכבת שמנת אבל שמעתי כבר על אנשים שמסיימים בביסקוויטים (מי אני שאתווכח על מסורת ?)

מכניסים למקרר להתייצבות , משהוא כמו שלוש שעות אבל זה מאד טעים ופריס גם ככה. אם אתם רוצים להרגיש מתוחכמים תפזרו אבקת קקאו מעל כל פרוסה (אבל לא על כל העוגה, היא תתפוס רטיבות ותקבלו גושים מגעילים) ליצירת טירמיסו מזויף.

הבעיה הכי גדולה עם העוגה הזאת : לא מספיקים לצלם אותה

4 מחשבות על “עוגת הגבינה הקלה ביותר בעולם

להשאיר תגובה

