חטיפי אנרגיה

תוצאה סופית
טוב, המתכון מועתק קשות מהבלוג הזה : פתיתים הוא אחד הבלוגים המטורפים ביותר בבלוגספירה, לבחור יש את פקועיות הטעם המוזרות ביותר שראיתי (לא, מרק תירס וניל זה לא שילוב מתקבל על הדעת ומדוזה (תאמינו לי שהוא הכין מדוזה, אני לא הולכת לחפש את זה שוב, זה עשה לי טראומה)) זה עוד יותר לא מתקבל על הדעת. אבל התצלומים מאד יפים וכשהוא מנסה הוא מצליח להביא מתכונים שנשמעים טעימים.
הבעיה היחידה שהייתה לי עם המתכון הזה היא הציון של הגרמים, אומנם לי יש משקל (מאיקאה , והוא לבן ואנלוגי בדיוק כמוני) אבל אני שייכת לסוג האופים ש"מרגישים" את הבצק ושמים מים "כמה שלוקח" אז מידות אצלי הם בכוסות וכפות.

המתכון מתחיל בחמש כפות דבש (יש את הטריק של לטבול את הכף בשמן, תנסו, זה עובד) וחמש כפות חמאת בוטנים שמחממים בסיר עד שהתערובת נוזלית (תערבבו קצת תוך כדי ותזהרו לא לשרוף). בנתיים בקערה שמים כוס מאד מאד גדושה של שיבולת שועל
שיבול שועל על המשקל
-זאת שנראית כמו גרגרים של חיטה שמישהוא גיהץ, שימו לב שהגרגרים נראים שלמים. מוסיפים חצי כוס של שיבולת שועל דקה , זה הסוג שמכינים איתו דייסה (למה שמישהוא יעשה את זה לעצמו אין לי מושג) זה גם נקרא שיבולת שועל אינסטנט ונראה כבר כמו בדרך להיות קמח. כף של קמח (הוא שם מלא אני שמה רגיל) ופירות, הוא מציין כל מיני שילובים, מוזרים (צ'ילי ? באמת ?) ופחות (אילו היו לי שקדים 🙂 ) אבל אני פשוט שמתי חמוציות, 120 גרם (קצת יותר ממנו)
חמוציות
וגם החמאת בוטנים שלי עם גושים. מערבבים את היבשים ביחד ומוסיפים את מה שיש בסיר. מערבבים טוב עד שהכל נראה יותר כמו עיסה ופחות כמו פירורים מפוררים ( 🙂 ) ומשטחים בתבנית .
שולחים לתנור לרבע שעה על 190 מעלות (שלי מזייף אז זאת לא חכמה )
לתת להתקרר או שלא יצאו חטיפים אלא ערמת פירורים !

IMG_1171[1]

להשאיר תגובה

