סקונס קוקוס


זה רישמי, אני חולה.
כן, לא הייתי צריכה להסתובב יחפה , ללעוג לכל מצונני החורף ולאכול גלידה , אני יודעת אין צורך להזכיר לי. הדבר היחיד שטוב במחלה הוא ימי חופש מהעבודה וניצול בן הזוג להכנת תה. כי תה כידוע, שותים רק כשחולים . וליד כל כוס תה צריך משהוא מתוק. לא כמו שוקולד , או עוגת שמרים. יותר בכיוון של בסקוויט. מכיוון שאיש לא יחלום לרדד בצק פריך כשהוא חולה הכנתי סקונס.
המתכון הוא עיוות מרשים מכאן

לוקחים כוס וחצי של קמח עם חצי כוס סוכר (אפשר אפילו קצת יותר) ו2 כפיות אבקת אפיה ומערבבים ביחד, מוסיפים חמישים גרם חמאה (שעדיף לחתוך לקוביות קטנות )ומערבבים בקצוות הידיים למרקם פירורי . מוסיפים כוס של פתיתי קוקוס ואני הוספתי חצי מיכל שמנת מתוקה וחצי מיכל שמנת חמוצה כי זה מה שהיה לי בבית. חלב רגיל (שלושת רבעי כוס) יתאים וגם חלב קוקוס (כמו במתכון המקורי, היא משתמשת גם בשמן קוקוס והמתכון טבעוני לחלוטין) . מערבבים לבצק אחיד ומשטחים על תבנית אפיה מרופדת בנייר אפייה. מסמנים "גבולות גזרה" כלומר מחלקים למשולשים ואופים בערך חצי שעה על 180 מעלות. הצבע כמו תמיד הוא האינדקציה הטובה ביותר כי הם אמורים להראות זהובים.

זהו, מוצאים כוס תה שמיכת פוך ואת משכך הכאבים החביב עליכם.

להשאיר תגובה

