עוגיות שוקולד ופקאן

עוגיה
אנשים נוטים לפתח הרגלים, מגונים כאלה ואחרים. תכינו שלוש פעמים בשבוע עוגות שמרים ותביאו לעבודה ושבוע אחר כך כבר יתלוננו על המחסור ב"משהוא ליד הקפה" , כאילו חתמתי על הכנת עוגה לעבודה בחוזה התעסוקה שלי.
בניגוד למורקייק אני משתדלת לא להרגיל את העבודה לעוגות מצד שני השותף שהתחלף לא עוזר להוריד את מפלס העוגיות בבית אז כנראה שנידונתי לסחוב עוגיות (או עוגות הם לא בררנים) לעבודה -בשני אוטובוסים אם לא אכפת לכם, כי האופציה של לשבת ולאכול אותן כולן לבד בחושך (הפסקות חשמל, תודה לך בני ברק) כבר לא משהוא .
מבוסס על המתכון מכאן

הכנתי אותן פעמים עם שינויים קלים.
יוצאות שתי תבניות, בערך 24 עוגיות בינוניות
מחממים תנור על 180 מעלות
מערבבים כוס וחצי של אבקת סוכר עם שלושת רבעי כוס של קקאו מוסיפים כוס של שוקולד צ'יפס שהומס במיקרו (בערך חבילת שוקולד) אני השתמשתי במריר אבל אני משערת שגם חלב יתאים (אבל אז צריך להוריד קצת בסוכר :)) מוסיפים כוס של פתיתי קוקוס (בפעם הראשונה שמתי שלושת רבעי כוס של שקדים טחונים ).
מערבבים עם כוס פקאנים שאני מעדיפה להשאיר יחסית שלמים. מוסיפים ארבעה חלבונים (מה לעשות עם החלמונים ? פודינג, למון קרד או מיונז ), מערבבים רק עד שאחיד. יוצרים עוגיות קטנות משטחים על התבנית ואופים עשר עשרים דקות – אני מעדיפה אותן רכות מבפנים .
החברה בעבודה קצת התלוננו על הקוקוס ( אנשים לא יודעים מה טוב להם) אבל כמות השוקולד המשמעותית מפצה על הכל.

להשאיר תגובה

