רולדת שוקולד תפוז

משהוא קרה לתפוזים בצילום

משהוא קרה לתפוזים בצילום

אז הכל התחיל מכאן, הבחורה הזאת ממש מגניבה , כל הערוץ הוא של עוגות מעוצבות במוטיב גיקי כזה או אחר (גיקי מיד גם בשבילי, המון (המון!) משחקי מחשב) והמון צבעי מאכל. הרולדה שלה אומנם מקסימה אבל נראית לי כמו הרבה המתנה והרבה יותר מידי צבעי מאכל.
אז אפיתי גרסא שפויה יותר (ומתכון אחר לגמרי) עם שקלד ותפוז (כי אני חושבת שהם תמיד הולכים טוב ביחד)

רולדה אחת , 9 פרוסות יפות -המתכון של מיקי שמו (בחלוקה ל2 ובהשמטות והוספות קלות)

מחממים תנור ל200 מעלות

מקציפים ארבע ביצים עם חצי כוס סוכר עד שהסוכר נמס לקציפה בהירה. מוסיפים שלושת רבעי כוס קמח , חצי כפית של אבקת אפייה ושתי כפות של אבקת קקאו. מערבבים בעדינות (אבל ביסודיות ) משטחים בתבנית תנור שצופתה בנייר אפייה . אופים כ7 דקות עד שהעוגה מתייצבת. מוציאים מהתנור וכשהעוגה לא חמה למגע מגלגלים את הרולדה (עם נייר האפייה) ושולחים לפריזר לחצי שעה (עד שהרולדה קרה באופן סופי).

מכינים קרם, אני אוהבת את ההמצאה האישית שלי "שמנת שמנת" , מקציפים שמנת מתוקה עם שלוש – ארבע כפות סוכר. כאשר השמנת מגיעה לקצפת רכה מוסיפים שמנת חמוצה אחת ומקציפים עד שהתערובת אחידה. אבל זה המקום שלכם להתפרע, אפשר להכין קרם פטסייר (אם זכרתם לקנות קורנפלור!) או פודינג וניל או סתם קצפת מתוקה.

מוציאים את הרולדה מהפריזר, פותחים אותה בזהירות ומורחים כמה כפות ריבת תפוז באופן אחיד על הכל השטח הרעיון לקבל שכבה דקה של ריבה כמין תוספת טעם לרולדה. מורחים את הקרם בזהירות, משאירים שוליים בקצוות ובצדדים (כדי שהקרם לא יגלוש בגלגול). מגלגלים בחזרה , ומקררים ליצוב של הכל .

כתיבת תגובה