קרמבו !

טוב, זה היה ארוך. הקרמבו הוא לא הקרמבו ה"רגיל" כלומר הוא עשוי משוקולד ושמנת מתוקה ("מוס") ולא מקצף ביצים. ומכייון שכך צריך להכין חלק ואז לקרר ללילה (שלם !), להקציף להקפיא לצפות להקפיא שוב (!) מהון להון החיים האמיתיים (טיול לנחל מרחוק לצפון, מכת שמש , כנראה התיבשות) גרמו לכך שלקח לי שבוע להכין את הקרמבו הזה (נסו אתם להרחיק גבר מורעב מעיסה דמוית גלידה ואחר כך מקרמבואים "ערומים " במקרר) . המתכון בעיקרו מאד פשוט ואני עשיתי כמה שינויים בעיקר מכיוון שלא היו לי המרכיבים הנכונים אבל יצא מעולה, אז אני לא מתלוננת .

2013-08-16 22.53.58

המתכון לבערך עשר קרמבואים קטנים יחסית
מ"על השולחן" גיליון "שוקולד"

מתחילים בעיקר – ממיסים חצי מיכל שמנת עם 160 גרם שוקולד לבן (הם משתמשים ב125 גרם של שוקולד חלב) במיקרו. מקררים לילה שלם למחרת מקציפים עם חצי מיכל שמנת (מה שנשאר) . מזלפים על עוגיות -אני השתמשתי באוריאו של בצק אלים ובפתי בר – אף שאני משערת שאפשר להכין גם עוגיות חמאה . מקפיאים לעוד לילה ואז ממיסים 100 גרם שוקולד מריר עם שתי כפות שמן . טובלים כל קרמבו (קפוא !) בשוקולד ומקפיאים עד לאכילה.
2013-08-16 22.55.18

כתיבת תגובה