עוגיות קוקוס

לפעמים האפייה היא צורך. אני מסתובבת בבית כמו נמר בכלא, מחפשת מה לעשות ובמה להעסיק את הידיים. ולפעמים זה רצון עז למשהוא לאכול, מתוק בדרך כלל , כי בוא נודה על האמת מתוק חיי בנשמתי. וכמובן יש את הפעמים שבהם אני רוצה לנקות את המזווה, משוקולד ציפס שקניתי פעם ושכחתי משיבולת שועל או כמו הפעם מחבילת קוקוס שכבר חודש מחכה להפתח.
הפעם התאחדו כולם יחד, סופשבוע ארוך של שבועות ומרתון מטריד במיוחד של אבודים. תוסיפו לזה מקרר חסר ביצים ורצון עז במשהוא מתוק שלא מכיל גבינה .
המתכון הוא מאחד מבלוגי האוכל המפורסמים ביותר בגולה הדוויה – סמיטן קיטשן

תמונה רומנטית
מתחילים ב150 גרם חמאה רכה וחצי כוס סוכר שמקציפים ביחד -מה שנקרא מקרימים- מוסיפים חצי כפית מלח , כוס ושליש קמח וחצי כוס קוקוס (האבקה הלבנה הזאת שיוצאת מכל החורים בפסח). מאשפזים שעה במקרר (זה בצק פריך בכל אופן). לאחר שעה ,מדליקים תנור על 180 מעלות , מחלקים את הבצק לשלושה חלקים, מרדדים ומוציאים את אוסף החותכנים שלכם, הפעם השארתי את הצורות הפסיכיות של פיטריות (בשני גדלים !) בצד ונשארתי עם לבבות וכוכבים. אופים כ20 דקות, העוגיות נשארות לבנות ומוכנות כאשר אפשר להרים אותם מהתבנית (וכמובן חורנית שכמותי עושה את זה בידיים חשופות), בכל מתכון עוגיות יגידו לכם להניח להם להצטנן וזה עובד אולי על אחרים אבל לא עליי, אם עוגיות כל שהן מספיקות להצטנן אפשר להכין מהם סנדוויץ עם נוטלה או כמו שאני הולכת לעשות בפעם הבאה -ריבת חלב ולהכתיר אותן בתור אלפחורס לעצלנים !

הכתם נשאר על הקיר

מחשבה אחת על “עוגיות קוקוס

כתיבת תגובה